Vietnám - Nha Trang

img_5852.jpg

Nha Trang (1 nap, március 20-21.)

Érkezés busszal (Buon Ma Thout-Nha Trang): 9 személyes, nagyon nagyon kulturált, bőrüléses, légkondis kisbusszal, ahol fél literes víz és nedves, csomagolt kéztőrlő is be volt készítve. 2db USB töltő tartozik mindegyek nagyon nagy és nagyon kényelmes székhez, lehúzható redőny az ablakon. 3-an utaztunk mindössze (3 lány), így még kényelmesebb volt. A sofőr baromi rendes volt, mindhárom utasát házhoz vitte, így engem is a hotelemnél tett ki. Egyszer megálltunk félúton egy kb. 20 percre ebéd és pisiszünetre a semmi közepén egy kis kajáldásnál. Hát én inkább nem ettem, még kávét se mertem kérni. A WC nagyon tiszta volt, de pottyantós, kis vödörrel leöblítős.

A buszút ára: 200.000 VDN (2.500Ft), menetidő: 4 óra, hossz: 200 km

A buszjegyet előző este online vettem meg (vexere.com), amit nagyon jól tettem, mert így látták, hogy érkezem és gyakorlatilag, mikor megérkeztek az utasok, el is indultunk előbb (7:45), mint a tervezett indulási idő volt(8:00).  És azért is érdemes, mert a 9 hely gyorsan elfogy és mert lehet választani széket is.

 A város:

Csodaszép tengerparti kisváros, gyönyörű tengerparttal. Rengeteg turista, leginkább mondjuk oroszok. Az ország egyetlen magyar étterme (Zoltan’s Little Hungary) miatt utaztam a városba, amit mikor felkerestem kb. 12:30-kor, zárva volt, így csak vacsorára tértem vissza. Erről az élényről egy külön írás születtett a blogon: 200km egy gulyásért címmel.

A tengerparton oda vissza 10 km-t sétáltam, nagyon kellemes a partja és végigsétálható, kikövezett. Van egy nagyon szuper (állítólag a világ egyik leghosszabb) fedett kabinos libegője, ami átvisz a Vinepearl nevű turistaszigetre. Itt van vidámpark, állatok, vízi vidámpark.

A városban van még egy szép emlékmű, amihez elgyalogoltam (kb. 4,4km-t), de a helyszínen úgy döntöttem, hogy nem fizetem ki az 50.000VDN-es belépőt, mert nincs kedvem a tömött turista sorokban aszalódni a 40 fokban pár kődarabért. De fotókon megnéztem, nagyon szép JMini Ankor.

Ha valakit érdekel: Ponagar Tower

Inkább sétáltam a tengerparton.

Van még csokimúzeum a parton és kis elfátyolozott helyeken masszázst adnak a turistáknak, amit gyakorlatilag élőben nézhetünk. Vicces.

Nagyon szép apartmanok vannak közvetlen a tengerparton, saját nyugággyal, kijáratra a parthoz. Végig lehet sétálni előttük. Nagyon hangulatos lehet közvetlen így a parton lakni.

Nagyon furára vannak nyírva a fák, ezt meg is örökítettem.

Este nagyon kellemes kültéri zenére lettem figyelmes, 3 fiatal nagyon jó zenéket adott elő angolul. Isteni hangja volt a lánynak. Egy kicsit spicces, orosz család nagyon jót mulatott. Kedvencem azt volt, amikor egy ázsiai turista bácsi beállít twistelni az orosz anyuka és kislány közé. Hát igen, a zene kultúrákon átívelő ereje! Másfél-két órát biztos ott ültem és hallgattam.

A Zoltan’s Little Hungary egy magyar volt rendőr, búvároktató egyetlen étterme Vietnámban. Csak magyar kajákat szolgál fel, ő főzi őket. Pörkölt nokedlivel, kolbász és lángos is van az étlapon. Én disznógulyást kértem (volt marha is) kenyérrel, isteni volt. Erről egy hosszabb írás a blogon: 200km egy gulyásért.

Szállás:Rex Hotel és Apartman - 3800Ft/éj (Cím: 14 Trịnh Phong, Phước Tiến, Thành phố Nha Trang, Khánh Hòa 650000, Vietnam)

Nagyon közel, kb. 1 km-re a parttól.

Az 5. emeleti kis szoba 2 fős, nagy franciaággyal, tiszta fürdőszobával, íróasztallal, vízforralóval, mini szappan, sampon, fogkefe, fültisztitó, minibár és törölköző.

A booking nem vonta le az összeget, csak lefoglalta, a helyszínen kellett fizetni.

A városban gyakorlatilag egymást érik a szállodák és szálláshelyek és nagyon jó áron, nagyon jó minőségű szállást lehet találni. Lehetetlen, hogy ne találjon az ember, még ha nem is foglal előre.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hat-izsakkal.blog.hu/api/trackback/id/tr9614781380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hát(I)zsákkal világgá mentem

Friss topikok

  • ComLo: Huhh ... Sydney-ben élek egy ideje, előtte majd 8 évig DK Ázsiában éltem. Teljesen véletlenül talá... (2019.12.09. 23:30) Ausztrália - Sydney
  • japapapapa: @motoroskonyhaja: De ez a felpattanaó lemez is csak a turisták miatt van. A japánok mániásan becsü... (2019.05.12. 12:33) Japán érdekességek
  • rizsak: @slowMotion: Akkor lehet csak az ünnep miatt. Szerencséd volt! Biztos élvezetesebb volt, embertöme... (2019.05.04. 15:34) Japán - Kiotó
süti beállítások módosítása